.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ جلیلی به اظهارات اخیر یک کاندیدا
گفتمان حضرت امام (ره) در سیاست خارجی نه تنها کدخدایی را برای جهان نمی‌پذیرد بلکه هیچ قدرتی را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق، اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز (جمعه) در محل ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.
 
سعید جلیلی که سخنرانی خود را به طرح گفتمان انقلای اسلامی و گفتمان مقاومت اختصاص داده بود، تاکید کرد: کسی که سکان‌دار قوه مجریه می‌شود باید بتواند با برنامه و باور به گفتمان انقلاب، ظرفیت‌های کشور را به بهترین شکل آزاد کند.
 
جلیلی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی مبنی بر کدخدایی آمریکا در دهکده جهانی و لزوم ارتباط با کدخدا، اظهار داشت: ما به لطف خدا تصمیم داریم که نظام اسلامی را احیا کنیم و اگر نوکران آمریکا نمی پسندند و آن را قدرت طلبی و توسعه طلبی می دانند از آن باکی نداریم و از آن استقبال می کنیم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: گفتمان حضرت امام (ره) در سیاست خارجی نه تنها کدخدایی را برای جهان نمی‌پذیرد بلکه هیچ قدرتی را به رسمیت نمی‌شناسد.

 در این همایش علی باقری رئیس ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی، سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جاماند و علی رضا قزوه سخنرانی کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گمنام 4 خرداد 1392
سلام و درود خدا بر دکتر سعید جلیلی و همه جانبازان عزیز. ما به شما عزیزان که از خاک و ناموس ما دفاع کردید افتخار میکنیم. با آرزوی موفقیت دکتر سعید جلیلی در انتخابات و همه عرصه زندگی. تشکر
نا شناس 5 خرداد 1392
تا حالا کجای این مملکت بود جلیلی؟اصلا بودجه برنامه ریزی اجرا رو می شناسه؟50 آدم داره بهشون پست کلیدی بده؟مگه با شعارهای گنده رئیس جمهور میشه شد؟8 سال پیش هم احمدی نژاد همین حرفارو میزد دیدین نتیجشو.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.